Sean Paul Message Board
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  
August 2018
MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

Share | 
 

 Chat

Go down 
Go to page : Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32, 33  Next
AuthorMessage
hajk
Newbie Doobie


Male
Number of posts : 36
Age : 26
Registration date : 2007-10-17

PostSubject: Re: Chat   December 19th 2008, 2:09 pm

ohh fuuuck
sorry
i forgot that
Embarassed
thanks anyway
sorry
you should have remembered me^^
Back to top Go down
View user profile
QueenM
Hardcore
avatar

Female
Number of posts : 1202
Location : New York
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Chat   December 19th 2008, 5:11 pm

HAPPY BIRTHDAY! HAVE FUN STAY SAFE PARTY HARD!

jump rastanana
Back to top Go down
View user profile
QueenM
Hardcore
avatar

Female
Number of posts : 1202
Location : New York
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Chat   December 23rd 2008, 4:15 pm

MERRY CHRISTMAS PEEPS!
HAPPY ISLAMIC NEW YEAR
HAPPY KWANZA


LOL! HOPE I DIDNT MISS ANYTHING!

HAVE FUN STAY SAFE DONT DRINK AND DRIVE

rastanana mixin
Back to top Go down
View user profile
hajk
Newbie Doobie


Male
Number of posts : 36
Age : 26
Registration date : 2007-10-17

PostSubject: Re: Chat   December 24th 2008, 11:12 am

merry chrstmas o everyone who celebrates it Smile
Back to top Go down
View user profile
QueenM
Hardcore
avatar

Female
Number of posts : 1202
Location : New York
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Chat   December 24th 2008, 4:41 pm

I forgot Channukah oops my bad Smile


Im gonna go get ready for tonight and Im pissed my mother filled the house with roses
ARRRGH! I HATE ROSES! Mad


I wish I were on a plane to Mars instead of home right now alien

lol!

HAPPY HOLIDAYS ALL!
Back to top Go down
View user profile
Maria
Ghetto Solider
avatar

Female
Number of posts : 942
Age : 33
Location : Belgium
Registration date : 2007-09-13

PostSubject: Re: Chat   December 25th 2008, 4:54 am

ohhh you hate roses?? why? they are so pretty i think Smile

HOHOHO female Santa Maria has a wish for everybody on these boards:
MERRY CHRISTMAS and a HAPPY NEW YEAR!! cheers
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/catwoman1402
QueenM
Hardcore
avatar

Female
Number of posts : 1202
Location : New York
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Chat   December 28th 2008, 5:57 pm

personal reasons Suspect but I hate them No


Hope everyone had a good holiday!
Back to top Go down
View user profile
Jackie Lo
Admin
avatar

Female
Number of posts : 896
Age : 28
Location : Chicago
Registration date : 2007-09-11

PostSubject: Re: Chat   December 29th 2008, 8:19 pm

can you guys believe its gonna be our fatties birthday next friday? it came so fast this year lol

_________________
Back to top Go down
View user profile http://jamworld876.blogspot.com
Krazy gyal
Punkie
avatar

Number of posts : 526
Registration date : 2007-09-13

PostSubject: Re: Chat   December 30th 2008, 6:01 am

Maria wrote:

@brune: you do sumtin special then that day?


i was with my cousins, uncles, aunts at a picnic
an de night wid my cousin an her bf we been at some show
de day before too lol
Back to top Go down
View user profile
Maria
Ghetto Solider
avatar

Female
Number of posts : 942
Age : 33
Location : Belgium
Registration date : 2007-09-13

PostSubject: Re: Chat   December 30th 2008, 1:38 pm

Krazy gyal wrote:
Maria wrote:

@brune: you do sumtin special then that day?


i was with my cousins, uncles, aunts at a picnic
an de night wid my cousin an her bf we been at some show
de day before too lol

ohhh sounds like so much fun :)
it's weird to me cos you say 'picnic', i was thinkin: a picnic in freezin cold wtf? but then i realized that u live on the other side of the planet and you hav summer! so, u can never hav a white christmas ! :o
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/catwoman1402
QueenM
Hardcore
avatar

Female
Number of posts : 1202
Location : New York
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Chat   December 30th 2008, 6:15 pm

lol!

yeah it seems birthdays race faster as the years go by ...well to me anyway No


HAPPY NEW YEARS PEEPS!

STAY SAFE! DONT GET TOO DRUNK Wink

I HOPE EVERYONE HAS A BETTER YEAR WITH HELP FOR YOUR FAMILY AND GREAT THINGS FOR ALL!

cheers jump rastanana group wave
Back to top Go down
View user profile
hajk
Newbie Doobie


Male
Number of posts : 36
Age : 26
Registration date : 2007-10-17

PostSubject: Re: Chat   January 1st 2009, 1:19 pm

happy new year Very Happy
Back to top Go down
View user profile
BigBossEminozzz
Menace2Society
avatar

Male
Number of posts : 438
Age : 30
Registration date : 2008-02-13

PostSubject: Re: Chat   January 2nd 2009, 3:16 pm

Happy New Year, bitchezzz rotfl2
Back to top Go down
View user profile
QueenM
Hardcore
avatar

Female
Number of posts : 1202
Location : New York
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Chat   January 2nd 2009, 5:33 pm

2009 bitches~! woo hoo!


Hope everyone had a great time! I drank too much and my face is poofy puffy lol!
I am starting detox as of today! Razz Laughing cheers
Back to top Go down
View user profile
Jackie Lo
Admin
avatar

Female
Number of posts : 896
Age : 28
Location : Chicago
Registration date : 2007-09-11

PostSubject: Re: Chat   January 2nd 2009, 6:17 pm

QueenM wrote:
2009 bitches~! woo hoo!


Hope everyone had a great time! I drank too much and my face is poofy puffy lol!
I am starting detox as of today! Razz Laughing cheers

lolllll
i didnt drink atalll... i spent new years with my dads family because for some reason alll my relatives came in town lol... but i made up for it yesterday haha

_________________
Back to top Go down
View user profile http://jamworld876.blogspot.com
Maria
Ghetto Solider
avatar

Female
Number of posts : 942
Age : 33
Location : Belgium
Registration date : 2007-09-13

PostSubject: Re: Chat   January 3rd 2009, 1:40 pm

hehe i drank too much too Laughing but it was soooooooooo much fun Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/catwoman1402
QueenM
Hardcore
avatar

Female
Number of posts : 1202
Location : New York
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Chat   January 3rd 2009, 7:07 pm

well at least you made up for it Jackie Smile
lol!
glad you had fun too Maria !

Happy first weekend of the New Year Peeps!
Back to top Go down
View user profile
QueenM
Hardcore
avatar

Female
Number of posts : 1202
Location : New York
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Chat   January 13th 2009, 5:22 pm

awww
did everyone go away scratch

that other site forum is dead too

He needs to drop that album, Im sorry he must be busy and stuff but it's a tease making us wait soooo long Razz


so how long till the board shuts? Maybe you can keep it Jackie Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Jackie Lo
Admin
avatar

Female
Number of posts : 896
Age : 28
Location : Chicago
Registration date : 2007-09-11

PostSubject: Re: Chat   January 14th 2009, 3:17 am

QueenM wrote:
awww
did everyone go away scratch

that other site forum is dead too

He needs to drop that album, Im sorry he must be busy and stuff but it's a tease making us wait soooo long Razz


so how long till the board shuts? Maybe you can keep it Jackie Very Happy


yeah i was thinking maybe ill keep it cause lol on the other board i dont think i can talk about fatbelly like i do lol

_________________
Back to top Go down
View user profile http://jamworld876.blogspot.com
Maria
Ghetto Solider
avatar

Female
Number of posts : 942
Age : 33
Location : Belgium
Registration date : 2007-09-13

PostSubject: Re: Chat   January 15th 2009, 2:00 pm

hahaha YEA!!
it is too stiff over there a bit i think, nice photos and interesting for new stuff of course but this forum is the best Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/catwoman1402
QueenM
Hardcore
avatar

Female
Number of posts : 1202
Location : New York
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Chat   January 16th 2009, 4:43 pm

woo hoo! thanks Jackie Smile

yeah it seems like you cant say funny things on that site Razz
Back to top Go down
View user profile
rake_Sp
Newbie Doobie
avatar

Female
Number of posts : 61
Registration date : 2008-10-29

PostSubject: Re: Chat   January 19th 2009, 12:39 am

hi tongue out
Back to top Go down
View user profile
BigBossEminozzz
Menace2Society
avatar

Male
Number of posts : 438
Age : 30
Registration date : 2008-02-13

PostSubject: Re: Chat   January 19th 2009, 11:28 am

rake_Sp wrote:
hi tongue out
bye rotfl2
Back to top Go down
View user profile
QueenM
Hardcore
avatar

Female
Number of posts : 1202
Location : New York
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Chat   January 19th 2009, 5:19 pm

lol!


I saw some of the questions you guys added on the SP forum I wonder if he will comment on
all of them and cant wait to see Smile



Its snowing here bitches cheers rastanana

3 days now woo hoo! LOVES IT!
Back to top Go down
View user profile
QueenM
Hardcore
avatar

Female
Number of posts : 1202
Location : New York
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Chat   January 21st 2009, 5:35 pm

Hey if anyone lives near Macys or Bergdorf or Nordstroms they are giving away free expensive full size cosmetics and perfume for five days. Due to a class action lawsuit

Im gonna go get me some now

woohoo!

laters....

Smile
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Chat   

Back to top Go down
 
Chat
Back to top 
Page 30 of 33Go to page : Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32, 33  Next
 Similar topics
-
» Hank Crawford Sax Player Dies at 74
» Vazno!! Obavezno procitati za nove clanove!!
» BC WTJ CHAT - QUESTION
» Dj Ashba
» Dj's Chat Room

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Sean Paul :: Anything :: Chat-
Jump to: